Reklamní kampaň
Reklamní kampaň se správou po dobu 30 dní a více
Získáte: okamžité výsledky za použití modelu PPC nebo Facebook/Instagram platformy
Zvýšení obratu a návštěvnosti Vašeho obchodu, zvýšení popularity Vaší facebookové stránky, doporučení od zkušených marketérů
Hledáte způsob jak posílit svoje postavení na poli internetového prodeje, chcete o sobě a svých produktech či službách dát vědět, chcete se stát populární v daném oboru a později profitovat z dobré pověsti či popularity? Vyzkoušejte naše služby reklamy na internetuJedná se o inzerování produktů nebo služeb pomocí na internetu, která vede k okamžitým měřitelným výsledkům. Internetová kampaň využívá potřeby klientů, kteří hledají konkrétní služby nebo produkt. Díky tomtu vyhledávání nejsou žádné služby nebo produkty vnucovány lidem jež o ně v současné chvíli nejeví zájem. a nechte si vytvořit reklamní kampaň. Připravujeme výkonové reklamní kampaněJedná se o inzerování produktů nebo služeb pomocí na internetu, která vede k okamžitým měřitelným výsledkům. Internetová kampaň využívá potřeby klientů, kteří hledají konkrétní služby nebo produkt. Díky tomtu vyhledávání nejsou žádné služby nebo produkty vnucovány lidem jež o ně v současné chvíli nejeví zájem. pomocí modelů PPC(CPC)Jeden z nejrozšířenějších modelů internetová reklamy tzv. pay per click – zaplať za proklik. Reklamy jsou zobrazovány pouze lidem, které o ně jeví zájem a to zdarma. V okamžiku kdy se některý z potenciálních zákazníků rozhodne na reklamu kliknout je naúčtována částka za proklik která se pohybuje přibližně od 1Kč do 50Kč.
Výhodou modelu je že dokud nebude doručeno určité množství potenciálních klientů nebude inzerentovi strhnuto nic z jeho rozpočtu., CPVDalší velmi oblíbený model, který používá především Facebook a Instagram. CPV neboli cost-per-view – poplatek za zobrazení – je systém, kdy inzerent zaplatí za konkrétní množství zobrazení dané reklamy zvolenému okruhu potenciálních zákazníků. Tento model nejvíce funguje
na sociálních sítích, kde není přímým účelem reklamy zisk, ale získání povědomí o produktu, firmě nebo službě. na moderních platformách jako jsou FacebookV České Republice nejrozšířenější sociální síť. Díky Facebook Kampani se zobrazíte vybranému okruhu lidí, kteří získají větší povědomí o Vaší značce., GoogleJeden z nejoblíběnšjích internetových vyhledávačů v česku. Díky Google kampani budete přednostně zobrazovani lidem co hledají právě vaše produkty a služby., SeznamJeden z nejoblíběnšjích internetových vyhledávačů v česku. Díky Seznam kampani budete přednostně zobrazovani lidem co hledají právě vaše produkty a služby., InstagramDalší velmi oblíbená sociální síť také používaná pro inzerování určitého druhu služeb nebo produktů.. Díky marketingové kampaniJeden z nejrozšířenějších modelů internetová reklamy tzv. pay per click – zaplať za proklik. Reklamy jsou zobrazovány pouze lidem, které o ně jeví zájem a to zdarma. V okamžiku kdy se některý z potenciálních zákazníků rozhodne na reklamu kliknout je naučtována částka za proklik která se pohybuje přibližně od 1Kč do 50Kč. Výhodou modelu je že dokud nebude doručeno určité množství potenciálních klientů nebude inzerentovi strhnuto nic z jeho rozpočtu. získáváte okamžitý nárůst návštěvnosti, která může vyústit v okamžité konverzeMoment kdy se přivedený návštěvník definitivně rozhoduje využít Vašich služeb nebo produktů. a zisk. Připravíme pro Vás detailní plán reklamní kampaně, který zahrnuje průzkum trhu, analýzu trhu, marketingová doporučení, kalkulaci efektivityPomocí statistických metod Vám přesně propočítáme kolik je nutno přivést konverzních návštěvníků aby se investice do reklamy vyplatila právě pro daný sektor služeb nebo produktů., nastavení kampaně a správu kampaně po celý jeden měsíc (základní cena). Pomocí marketingové kampaněJedná se o inzerování produktů nebo služeb pomocí na internetu, která vede k okamžitým měřitelným výsledkům. Internetová kampaň využívá potřeby klientů, kteří hledají konkrétní služby nebo produkt. Díky tomuto vyhledávání nejsou žádné služby nebo produkty vnucovány lidem jež o ně v současné chvíli nejeví zájem. za použití zmíněných technologií a zkušeností našich marketérů a SEO specialistů tak můžete dosáhnout nárůstu návštěvnosti až v řádech tisíců a deseti tisíců návštěvníků (v závislosti na produktu, který poskytujete). Nabízíme také přímo související služby a to tvorbu Landing PageSpeciální webová stránka, která se zaměřuje na konverzi zákazníka – nejde o klasický web, ale o web který je vytvořen především za účelem vést zákazníka k určitému úkonu – koupi, odeslání emailu, zanechání dat apod. Landing page se hodí pro reklamní kampaň, protože zvyšuje konverzi přivedených zákazníků., CopywritingJe praktika redaktora, jehož úkolem je nastudovat danou problematiku a napsat o marketingový text. a návrh firemní identityJedná se o jednotný celek grafických elementů, které na první pohled prezentují firmu a vyznačují se jednotným ztvárněním. V praxi to bývá především logo, grafický design webu a vizitky, ale můžou to být také letáky, rollupy, polepy aut, které jednoznačně barevně či tvarem identifikují firmu. , které v součinnosti s reklamní kampaní umocňují žádané výsledky.
Příkladové projekty
Instalatéři
instalateripohotovost.cz Web - rozpočet 25 000 Kč Společně s panem Gatyásem jsme vytvořili moderní a uživatelsky přívětivý web s důrazem na úspěch v PPC kampani. Výsledkem bylo více než 350 nových zákazníků od spuštění. [...]
Vinotéka
roztockavinoteka.cz Web - rozpočet 20 000 Kč S radostí předkládáme naše nedávné úspěšné dokončení projektu webových stránek roztockavinoteka.cz pro pana Romana Pyszka. Při omezeném rozpočtu 20 000 Kč jsme dosáhli moderního designu, kde jsme [...]